Είπαμε παιδιά εκεί στο Δήμο να νιώθουμε οι “πρωτευουσιάνοι” των Χριστουγέννων, είπαμε να στολίζουμε από νωρίς, αλλά… μη το βγάζουμε απ’ τα μάτια!!!…
Όπως και η φωτογραφία του trikalavoice.gr στόλισαν από τώρα, Ιούνη μήνα, το… ρολόι του Φρουρίου. Άντε να βγουν να κεράσουν και τίποτα μελομακάρονα στην πλατεία τώρα. Μη χειρότερα Παναγίτσα μου…
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Πηγή: trikalavoice.gr





