Σαρωτικές ήταν οι επιδόσεις των Ελλήνων αθλητών στο Βαλκανικό πρωτάθλημα του Βόλου. Ειδικότερα, η ελληνική αποστολή κατέκτησε 11 χρυσά και 39 μετάλλια συνολικά μετάλλια. Ο ΣΕΓΑΣ σε ανακοίνωσή του, τονίζει ότι το ραντεβού ανανεώνεται για το καλοκαίρι του 2027 και πάλι στο Πανθεσσαλικό στάδιο!





