Στο Δημαρχείο Βόλου βρέθηκε το πρωί της Τρίτης, ο Ευάγγελος Μυτιληναίος. Λίγες ώρες πριν τα εγκαίνια της νέας παραγωγικής μονάδας της METLEN, ο κ. Μυτιληναίος επισκέφθηκε τον προσωπικό του φίλο και Δήμαρχο Βόλου, Αχιλλέα Μπέο.
Αναλυτικά το μήνυμα του Δημάρχου Βόλου:
Προσωπικός φίλος, αλλά και φίλος του Βόλου, ο Βαγγέλης Μυτιληναίος βρέθηκε σήμερα στην πόλη μας για την τελετή εγκαινίων της λειτουργίας της νέας εμβληματικής μονάδας M Technologies
Επί τη ευκαιρία με επισκέφθηκε στο Δημαρχείο και είχαμε μια σύντομη, αλλά εποικοδομητική, συζήτηση, καθώς με ενημέρωσε για τα περαιτέρω σχέδια της METLEN για αναπτυξιακές πρωτοβουλίες στην περιοχή μας, που σημαίνουν εκατοντάδες θέσεις εργασίας και επιπρόσθετη τοπική ανάπτυξη.
Από την πλευρά μου τον καλωσόρισα και τον ευχαρίστησα για όσα προσφέρει συνολικά στην πατρίδα μας κι ιδιαίτερα στον Βόλο.
Δείτε εικόνες και βίντεο:








