Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται ένας 24χρονος άνδρας στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από επίθεση με μαχαίρι που φέρεται να δέχθηκε από τη σύντροφό του μέσα στο διαμέρισμα όπου βρίσκονταν στην Άνω Πόλη.
Το αιματηρό περιστατικό σημειώθηκε το πρωί, όταν, σύμφωνα με την Αστυνομία, η 29χρονη υπήκοος Ρουμανίας επιτέθηκε στον 24χρονο σύντροφό της ύστερα από καβγά. Η γυναίκα φέρεται να χρησιμοποίησε δύο μαχαίρια, τραυματίζοντάς τον σε διάφορα σημεία του σώματός του.
Ο τραυματίας μεταφέρθηκε αρχικά με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τη σοβαρότητα των τραυμάτων του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, υπέστη τραύματα στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι, ενώ χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας
Η 29χρονη συνελήφθη από τις αστυνομικές αρχές και οδηγήθηκε ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Σε βάρος της ασκήθηκε ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση του νόμου περί όπλων. Στη συνέχεια παραπέμφθηκε στον 7ο τακτικό ανακριτή Θεσσαλονίκης για να απολογηθεί, ενώ μέχρι τότε παραμένει υπό κράτηση.
Οι αστυνομικοί κατέσχεσαν τα δύο μαχαίρια που φέρεται να χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση.
Πηγή: ieidiseis.gr





