Μια επίσκεψη με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον Βόλο προετοιμάζεται το επόμενο διάστημα, καθώς ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης αναμένεται να βρεθεί στην πόλη για τα εγκαίνια των νέων, πλήρως ανακαινισμένων εγκαταστάσεων του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Βόλου.
Η ακριβής ημερομηνία δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, ωστόσο η προετοιμασία βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Πρόκειται για μια παρέμβαση που αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά τις υπηρεσίες πρώτης γραμμής του Αχιλλοπούλειου, βελτιώνοντας τις συνθήκες εξυπηρέτησης των πολιτών αλλά και την καθημερινότητα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.
Στο κυβερνητικό στρατόπεδο θεωρούν ότι η παρουσία του Άδωνι Γεωργιάδη στον Βόλο θα σηματοδοτήσει την ολοκλήρωση ενός έργου με ουσιαστικό αποτύπωμα για τη δημόσια υγεία στη Μαγνησία. Άλλωστε, ο υπουργός Υγείας έχει επενδύσει πολιτικά στην αναβάθμιση των νοσοκομειακών υποδομών της χώρας και επιθυμεί να αναδείξει τις παρεμβάσεις που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι η επίσκεψη θα συγκεντρώσει έντονο πολιτικό και αυτοδιοικητικό ενδιαφέρον, καθώς το νέο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα που έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στο Νοσοκομείο Βόλου.





