Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης (24/6) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να εκδώσει το νέο δελτίο ταυτότητας.
Η επίσκεψη του πρωθυπουργού εντάσσεται στη διαδικασία αντικατάστασης των παλαιών ταυτοτήτων με τις νέες, ψηφιακά αναβαθμισμένες αστυνομικές ταυτότητες, οι οποίες εκδίδονται σε όλη τη χώρα.
Εικόνες και βίντεο από την επίσκεψη Μητσοτάκη στο ΑΤ Συντάγματος:
Πηγή: ieidiseis.gr





