ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Θάνατος 36χρονης στη Μυτιλήνη: «Μου έσωσε τη ζωή»

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Βαρύ είναι το πένθος στην Λέσβο μετά τον θάνατο της 36χρονης γιατρού, η οποία έχασε τη ζωή της κατά τη διάρκεια αεροδιακομιδής προς την Αθήνα, έπειτα από σοβαρές επιπλοκές που παρουσίασε λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της.
Η είδηση της απώλειάς της έχει συγκλονίσει τόσο την τοπική κοινωνία όσο και την ιατρική κοινότητα του νησιού. Την ίδια στιγμή, άνθρωποι που είχαν βρεθεί υπό τη φροντίδα της μιλούν με συγκίνηση για τον επαγγελματισμό, την επιμονή και το ενδιαφέρον που έδειχνε στους ασθενείς της.

Ένας πρώην ασθενής της, μιλώντας στο Mega, περιέγραψε πώς μια δική της πρωτοβουλία αποδείχθηκε καθοριστική για τη ζωή του. Όπως ανέφερε, είχε επισκεφθεί το νοσοκομείο λόγω κάποιων ενοχλήσεων και, παρότι οι αρχικές εξετάσεις δεν έδειχναν κάτι ανησυχητικό, η γιατρός αποφάσισε να προχωρήσει σε έναν επιπλέον έλεγχο.
Ο ίδιος ανέφερε: «Είχα κάποιες ενοχλήσεις αλλά… δεν ένιωσα κάτι. Μου έκανε εξετάσεις η Μάγδα, καρδιογραφήματα. Δεν μου έβρισκαν κάτι και μάλιστα εκείνη την εποχή και η κόρη μου έκανε την πρακτική της εκεί, ως νοσηλεύτρια. Εγώ θεώρησα ότι “Όλα καλά, όλα εντάξει, αφού δεν βρίσκουν τίποτα, φεύγω”.
Για καλή μου τύχη, στις εξετάσεις αίματος, είχε δώσει και για να μου κάνουν εξέταση τροπονίνη. Το ένζυμο της καρδιάς, για να δουν αν είναι αυξημένο ή όχι. Χωρίς να το γνωρίζω εγώ. Εκείνη από μόνη της δηλαδή πήρε την πρωτοβουλία να μου κάνει εξέταση τροπονίνης. Το οποίο ήταν αυξημένο στο αίμα μου, με αποτέλεσμα να με κρατήσουν μέσα. Και να αποδειχθεί ότι τελικά όντως, είχα φραγμένη αρτηρία. Γιατί μετά μου βάλανε stent».
Όπως εξήγησε, η απόφαση της 36χρονης γιατρού να επιμείνει σε πρόσθετες εξετάσεις ήταν αυτή που αποκάλυψε το σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε.
Συγκινημένος, θυμήθηκε και τη στιγμή που επέστρεψε στο νοσοκομείο για να την ευχαριστήσει προσωπικά: «Αλλά, μετά, όταν βγήκε από το νοσοκομείο, πήγα τη βρήκα πάνω στα Επείγοντα και την ευχαρίστησα. Και μάλιστα όχι μία. Δύο, τρεις φορές πήγα και τη βρήκα κιόλας. Δεν το συζητάμε.
Γιατί… αν έφευγα εκείνη την ώρα από το νοσοκομείο, για Χ λόγους, μπορούσε να επέλθει το μοιραίο. Φανταστείτε καθόμουνα έξω από τα Επείγοντα και έκανα τσιγάρο. Δεν ένιωθα κάτι. “Ευχαριστώ, μου έσωσες τη ζωή” της είπα. Από τη πρώτη φορά, όταν πήγα στα Επείγοντα της το’ πα. Εκείνη, με κοίταξε και χαμογέλασε, τίποτα άλλ δεν μου’ πε η Μάγδα τότε».

Το χρονικό της τραγωδίας
Η άτυχη γιατρός είχε φέρει στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα η κατάσταση της υγείας της άρχισε να επιδεινώνεται.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Σάββατο παρουσίασε υψηλό πυρετό, ενώ οι γιατροί παρακολουθούσαν στενά την πορεία της, καθώς η κλινική εικόνα της γινόταν ολοένα και πιο ανησυχητική.
Καθώς οι επιπλοκές επιδεινώνονταν, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της σε νοσοκομείο της Αθήνας. Η αεροδιακομιδή οργανώθηκε την Τρίτη, όμως η 36χρονη δεν κατάφερε να φτάσει στον προορισμό της, καθώς κατέληξε κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
Τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στον θάνατό της παραμένουν υπό διερεύνηση, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα των προβλεπόμενων ιατρικών και ιατροδικαστικών εξετάσεων.
Η ιστορία του ασθενούς που σώθηκε χάρη στην επιμονή της, φωτίζει μια διαφορετική πλευρά της 36χρονης γιατρού. Για πολλούς στη Μυτιλήνη, η Μάγδα δεν ήταν μόνο μια επιστήμονας με γνώσεις, αλλά ένας άνθρωπος που αντιμετώπιζε κάθε περιστατικό με αίσθημα ευθύνης και αυταπάρνηση.

Πηγή: ieidiseis.gr