Τη θέση ότι η απόρριψη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την προτεινόμενη εγκατάσταση πλωτού σταθμού υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στον Παγασητικό Κόλπο αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη για την περιοχή, εξέφρασε με δήλωσή της η πρώην υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαρίνα Χρυσοβελώνη.
Η κ. Χρυσοβελώνη χαρακτήρισε την απόφαση ως «σημαντική νίκη» για την τοπική κοινωνία, το φυσικό περιβάλλον και το μέλλον του Βόλου και της Μαγνησίας, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για αποτέλεσμα της επίμονης και συντονισμένης προσπάθειας που καταβλήθηκε το προηγούμενο διάστημα.
Όπως ανέφερε, η εξέλιξη αυτή είναι καρπός της διαρκούς εγρήγορσης, της τεκμηριωμένης επιχειρηματολογίας και της κοινής δράσης φορέων και πολιτών, οι οποίοι υπερασπίστηκαν τον Παγασητικό Κόλπο και εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για τις πιθανές επιπτώσεις της επένδυσης.
Παράλληλα, η πρώην υπουργός υπογράμμισε ότι η συζήτηση για την αναπτυξιακή πορεία της περιοχής πρέπει να συνεχιστεί με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την προστασία του φυσικού πλούτου.
«Συνεχίζουμε να διεκδικούμε μια βιώσιμη αναπτυξιακή προοπτική για τον Βόλο και τη Μαγνησία, με σεβασμό στο περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των κατοίκων», τόνισε χαρακτηριστικά, επαναλαμβάνοντας την ανάγκη οι αναπτυξιακές επιλογές της περιοχής να συμβαδίζουν με την προστασία του οικοσυστήματος και των συμφερόντων της τοπικής κοινωνίας.





