Την πορεία των εργασιών στο νέο σχολικό κτήριο που κατασκευάζεται στην πλατεία Λαμπράκη, στη συμβολή των οδών Κάδμου και Θράκης στη Νέα Ιωνία, επιθεώρησε ο δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, πραγματοποιώντας αυτοψία μαζί με συνεργάτες του και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου.
Κατά την επίσκεψή του ενημερώθηκε για την εξέλιξη του έργου, το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης, ώστε να παραδοθεί εγκαίρως για τη νέα σχολική χρονιά.
Στις νέες, σύγχρονες εγκαταστάσεις πρόκειται να στεγαστούν το 14ο και το 15ο Νηπιαγωγείο Βόλου, προσφέροντας στους μικρούς μαθητές και στους εκπαιδευτικούς έναν αναβαθμισμένο και ασφαλή χώρο εκπαίδευσης, με σύγχρονες υποδομές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της προσχολικής αγωγής.
Η δημιουργία του νέου σχολικού συγκροτήματος εντάσσεται στον σχεδιασμό της δημοτικής αρχής για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών υποδομών, με στόχο την αναβάθμιση της καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των οικογενειών της Νέας Ιωνίας.
Ο Αχιλλέας Μπέος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρόοδο των εργασιών, επισημαίνοντας ότι το έργο θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους μαθητές με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, προσθέτοντας ακόμη μία σύγχρονη εκπαιδευτική δομή στο σχολικό δυναμικό του Δήμου Βόλου.
ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ:












