Θύμα κλοπής έπεσε Τρικαλινή η οποία νοσηλεύονταν τις τελευταίες μέρες στο Νοσοκομείο Καρδίτσας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr το βράδυ της Τετάρτης κοιμήθηκε για ένα δεκάλεπτο έχοντας το κινητό δίπλα της και να φορτίζει. Ανοίγοντας τα μάτια της το κινητό, μαζί με τον φορτιστή είχε εξαφανιστεί!… Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην Αστυνομία, ενώ κατά πληροφορίες το ίδιο βράδυ έκλεψαν κινητά κι από άλλους ασθενείς. Η γυναίκα ενημέρωσε τους δικούς της, έκαναν διακοπή της σύνδεσης, όμως οι επιτήδειοι εξακολουθούσαν να στέλνουν μηνύματα μέσω WhatsApp ζητώντας χρήματα από συγγενείς και φίλους!!!
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Πηγή: trikalavoice.gr





