ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Έκλεψαν το κινητό Τρικαλινής μέσα από το Νοσοκομείο και… ζητάνε λεφτά!!!

Δημοσίευση

hospital

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Θύμα κλοπής έπεσε Τρικαλινή η οποία νοσηλεύονταν τις τελευταίες μέρες στο Νοσοκομείο Καρδίτσας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr το βράδυ της Τετάρτης κοιμήθηκε για ένα δεκάλεπτο έχοντας το κινητό δίπλα της και να φορτίζει. Ανοίγοντας τα μάτια της το κινητό, μαζί με τον φορτιστή είχε εξαφανιστεί!… Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην Αστυνομία, ενώ κατά πληροφορίες το ίδιο βράδυ έκλεψαν κινητά κι από άλλους ασθενείς. Η γυναίκα ενημέρωσε τους δικούς της, έκαναν διακοπή της σύνδεσης, όμως οι επιτήδειοι εξακολουθούσαν να στέλνουν μηνύματα μέσω WhatsApp ζητώντας χρήματα από συγγενείς και φίλους!!!

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Πηγή: trikalavoice.gr