ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Η Νίκη Βόλου ανακοίνωσε την απόκτηση του Γιώργου Παμλίδη

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Σε μία ακόμη σημαντική μεταγραφική κίνηση προχώρησε η Νίκη Βόλου, ενισχύοντας την επιθετική της γραμμή με την απόκτηση του έμπειρου ποδοσφαιριστή Γιώργου Παμλίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.

Ο 32χρονος μεσοεπιθετικός, γεννημένος στην Κατερίνη στις 13 Νοεμβρίου 1993, έρχεται στον βολιώτικο σύλλογο έχοντας στις αποσκευές του πολυετή παρουσία στις επαγγελματικές κατηγορίες του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ξεκίνησε την καριέρα του από τον Θερμαϊκό Κορινού και στη συνέχεια φόρεσε τη φανέλα αρκετών ιστορικών ομάδων, όπως η ΑΕΛ, ο Εργοτέλης, η Κέρκυρα, ο ΠΑΣ Γιάννινα και ο Απόλλων Σμύρνης.

Τις δύο τελευταίες σεζόν αγωνίστηκε στην Καλαμάτα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχημένη πορεία της ομάδας. Την περασμένη χρονιά πανηγύρισε την κατάκτηση του πρωταθλήματος του Β’ Ομίλου της Super League 2, την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και την κατάκτηση του Super Cup. Με τη φανέλα της «Μαύρης Θύελλας» κατέγραψε συνολικά 51 συμμετοχές και 17 γκολ, εκ των οποίων τα 11 σημειώθηκαν τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.

Η πορεία του στις επαγγελματικές διοργανώσεις είναι ιδιαίτερα πλούσια, καθώς αριθμεί συνολικά 270 συμμετοχές, 52 γκολ και 20 ασίστ σε Football League, Super League 2 και Super League 1. Παράλληλα, στο Κύπελλο Ελλάδας έχει αγωνιστεί σε 22 αναμετρήσεις, πετυχαίνοντας επτά γκολ και μοιράζοντας δύο ασίστ.

Μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής, ο Γιώργος Παμλίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του, τονίζοντας ότι η ιστορία, οι φιλοδοξίες και η προοπτική της Νίκης Βόλου, σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη που του έδειξαν οι άνθρωποι του συλλόγου, αποτέλεσαν καθοριστικούς λόγους για να αποδεχθεί την πρόταση.

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ανήκω πλέον σε έναν σύλλογο με μεγάλη ιστορία και υψηλές φιλοδοξίες. Η προσέγγιση των ανθρώπων της ομάδας με έκανε να πω το “ναι” χωρίς δεύτερη σκέψη. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε, μαζί με τους νέους μου συμπαίκτες, να συμβάλουμε στην επίτευξη των στόχων της Νίκης Βόλου», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η διοίκηση της ΠΑΕ ευχήθηκε στον νέο ποδοσφαιριστή της υγεία και μια επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά, εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι η εμπειρία και η ποιότητά του θα αποτελέσουν σημαντικά «όπλα» στην προσπάθεια της ομάδας για τη νέα σεζόν.