Υπάρχουν κάποιες στιγμές που δε χρειάζονται πολλά λόγια για να περιγραφούν. Φτάνει ένα χαμόγελο, ένα σφίξιμο του χεριού και μια μουσική που μας ενώνει όλους κάτω από το ίδιο φεγγάρι. Μια τέτοια μαγική βραδιά έζησαν πρόσφατα οι άνθρωποι του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠ-μεΑ) Βόλου, της πολύτιμης αυτής δομής της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Μέριμνας.
Αφήνοντας για λίγο στην άκρη τις καθημερινές δραστηριότητες, οι ωφελούμενοι, το προσωπικό της δομής και οι οικογένειές τους μεταφέρθηκαν δίπλα στη θάλασσα. Με θέα το απέραντο γαλάζιο, έστησαν μια καλοκαιρινή γιορτή που έχει γίνει πια θεσμός, αποδεικνύοντας ότι η ευτυχία είναι πιο όμορφη όταν τη μοιράζεσαι.
Οι εξωτερικές δράσεις του ΚΔΑΠ-μεΑ δε γίνονται απλά για την ψυχαγωγία, γίνονται γιατί η συμπερίληψη δεν είναι μια «μόδα» της εποχής ούτε μια απλή καλή πρόθεση. Είναι ο τρόπος να βλέπουμε τον άνθρωπο πέρα από καλούπια, να τον αφήνουμε να ανθίζει μέσα στη μοναδικότητά του και να του διασφαλίζουμε ισότιμη θέση σε κάθε έκφανση της ζωής. Αντίληψή μας είναι ότι η συμπερίληψη δεν είναι να χωρέσεις κάπου. Είναι να φτιάξεις έναν χώρο όπου όλοι χωράνε όπως ακριβώς είναι.
Το κλίμα δεν άργησε να γίνει βαθιά συγκινητικό, αλλά και απίστευτα ξεσηκωτικό! Το συγκρότημα «Διπλοπενιές» έδωσε το σύνθημα με τις νότες του, και το γλέντι άναψε. Οι ωφελούμενοι ένωσαν τα χέρια τους με τους γονείς, τους φίλους και τους δασκάλους τους, στήνοντας ένα μεγάλο κύκλο αγάπης. Αυτή η εικόνα των ενωμένων χεριών κάτω από το φεγγαρόφωτο ήταν και η πιο όμορφη ευχή για ένα «Καλό Καλοκαίρι».
Ως Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης, συγκινημένη εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όσους στηρίζουν με την ψυχή τους αυτήν την προσπάθεια.
Με την παρουσία τους τίμησαν τη γιορτή μας η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, κα Έλενα Αντωνοπούλου, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, κα Μένη Λαζάρου και η Αντιδήμαρχος Παιδείας, κα Μαρασίδη Χριστίνα
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνω στο Σωματείο Εργαζομένων της ΑΓΕΤ, που χρόνια τώρα στέκεται πολύτιμος αρωγός προσφέροντας τα μαθήματα θεραπευτικής ιππασίας, καθώς και στο Σύλλογο «Εθελοντούμε» και την κα Ελένη Δήμου για τα υπέροχα γλυκά που γέμισαν γεύσεις την όμορφη βραδιά μας.
Τέλος, ένα μεγάλο «ευχαριστώ» ανήκει στο εστιατόριο «Αύρα» για την άψογη και ζεστή φιλοξενία του.
Η βραδιά έκλεισε με γεμάτες καρδιές, θαλασσινή αλμύρα και μια υπόσχεση που δόθηκε από όλους: Δίνουμε ραντεβού για του χρόνου, ακόμα πιο πολλοί, ακόμα πιο μαζί!
Το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠ-μεΑ) Δήμου Βόλου αποτελεί δράση συγχρηματοδοτούμενη από την Ε.Ε και την Ελλάδα στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2021-2027 και τελικό ανάδοχο την Ε.Ε.Τ.Α.Α,





