Η Αγγελική Σουντουλουμάκη θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου και τη σεζόν 2026-2027, – σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Ολυμπιακός Βόλου – συμπληρώνοντας πλέον τρία συνεχόμενα χρόνια στην ομάδα. Αγωνίζεται στη θέση της ακραίας και έχει ξεχωρίσει για το πάθος, την εργατικότητα και τη συνέπειά της, αποτελώντας μία από τις σταθερές αξίες του ΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 1937
Παράλληλα με την αθλητική της πορεία, η Αγγελική πέτυχε την εισαγωγή της στη Σχολή Ικάρων(ως πρώτη) αποδεικνύοντας ότι μπορεί να συνδυάζει με επιτυχία τις υψηλές ακαδημαϊκές και στρατιωτικές απαιτήσεις με τον πρωταθλητισμό. Και τη νέα αγωνιστική περίοδο αναμένεται να προσφέρει τα μέγιστα, με στόχο να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων του Ολυμπιακού Βόλου.
Ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες





