Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, σε συνεργασία με τη Σύμβουλο Μουσικής δρ. Σέβη Μαζέρα – Μάμαλη, την Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και τη «Μαγνήτων Κιβωτό», διοργανώνει την πρώτη συνάντηση μαθητικών χορωδιών στον Βόλο.
Η εκδήλωση θα γίνει στις 23 Απριλίου 2026 στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας και στοχεύει να καθιερωθεί ως θεσμός. Μαθητές από διάφορα σχολεία θα παρουσιάσουν τραγούδια, προβάλλοντας τη δουλειά τους και ενισχύοντας τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την αγάπη για τη μουσική, χωρίς διαγωνιστικό χαρακτήρα.
Στο φεστιβάλ θα συμμετάσχουν χορωδίες από το 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου – Πειραματικό, το 3ο και 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, το 4ο, 7ο και 10ο Γυμνάσιο Βόλου, το ΕΕΕΕΚ Βόλου, το Μουσικό Σχολείο Βόλου και το Γυμνάσιο Στεφανοβικείου. Ευγενική υποστήριξη παρέχει το ΓΕΛ Μηλεών.





