Σε νέα ημερομηνία θα πραγματοποιηθεί η Γενική Συνέλευση του Γυμναστικού Συλλόγου Βόλου «Η ΝΙΚΗ», η οποία είχε αναβληθεί, με στόχο να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής σε μεγαλύτερο αριθμό μελών του ιστορικού συλλόγου.
Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση, η συνέλευση θα διεξαχθεί την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2026 στις 19:00, στον ίδιο χώρο που είχε αρχικά οριστεί, στην αίθουσα του αμαξοστασίου του ΟΣΕ.
Η διοίκηση απευθύνει ανοικτό κάλεσμα προς τα μέλη της Νίκης Βόλου να δώσουν το «παρών» στην κορυφαία καταστατική διαδικασία του συλλόγου, κατά την οποία θα συζητηθούν σημαντικά διοικητικά και οικονομικά ζητήματα.
Στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται η εκλογή προεδρείου της Γενικής Συνέλευσης, η παρουσίαση και έγκριση του οικονομικού απολογισμού και των διοικητικών πεπραγμένων για τη χρήση του 2025, η ανάγνωση της έκθεσης της Εξελεγκτικής Επιτροπής, καθώς και η έγκριση του ειδικού απολογισμού χρηματοδότησης από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Παράλληλα θα τεθεί προς ψήφιση η απαλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να συγκεντρώσει και η ενημέρωση που θα γίνει για την πορεία και τον σχεδιασμό της ανδρικής ομάδας μπάσκετ, ενώ θα ακολουθήσει συζήτηση για διάφορα θέματα που αφορούν τη λειτουργία και το μέλλον του συλλόγου.
Δικαίωμα συμμετοχής στη Γενική Συνέλευση έχουν τα μέλη που είναι οικονομικά τακτοποιημένα έως και τις 30 Μαΐου 2026. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τακτοποιημένο θεωρείται το μέλος που έχει εξοφλήσει τη μηνιαία συνδρομή των προηγούμενων δέκα μηνών, συνολικού ύψους 20 ευρώ.
Η διοίκηση της Νίκης εκφράζει την προσδοκία για μαζική συμμετοχή, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ενεργούς παρουσίας των μελών στις αποφάσεις που αφορούν το παρόν και το μέλλον του συλλόγου.





