Το παρασκήνιο της επίσκεψης του Βαγγέλη Μυτιληναίου στον Βόλο είχε και μια ιδιαίτερα συμβολική διάσταση. Ο επικεφαλής της METLEN δεν περιορίστηκε μόνο στα εγκαίνια της νέας μονάδας M Technologies, αλλά πέρασε και το κατώφλι του Δημαρχείου για να συναντήσει τον Αχιλλέα Μπέο. Η σχέση των δύο ανδρών είναι γνωστό ότι ξεπερνά τα στενά επαγγελματικά όρια, όμως αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι η συζήτησή τους επικεντρώθηκε στο μέλλον της πόλης.
Ο δήμαρχος Βόλου δείχνει να επενδύει σταθερά στη συνεργασία με ανθρώπους που μπορούν να φέρουν ανάπτυξη, επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή. Και όταν ένας από τους ισχυρότερους επιχειρηματίες της χώρας μιλά για νέα σχέδια και αναπτυξιακές πρωτοβουλίες στον Βόλο, το μήνυμα μόνο θετικό μπορεί να είναι.
Ο Αχιλλέας Μπέος δεν έχασε την ευκαιρία να ευχαριστήσει δημόσια τον Βαγγέλη Μυτιληναίο για τη συμβολή του στην εθνική οικονομία, αλλά και για το ενδιαφέρον που επιδεικνύει διαχρονικά για τον Βόλο. Άλλωστε, οι πόλεις αναπτύσσονται όταν η αυτοδιοίκηση και η επιχειρηματικότητα βρίσκουν κοινό βηματισμό. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται πως οι προοπτικές που ανοίγονται μόνο αισιοδοξία μπορούν να δημιουργήσουν.





