ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Λήψη άρθρων...
Header Scripts Init

Πώς έφτασε έξω από το δωμάτιο της Μάρως Κοντού ο 90χρονος με το μαχαίρι

Δημοσίευση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
thenewspaper.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το thenewspaper.gr
στα αγαπημένα σου στη Google

Στιγμές αναστάτωσης εκτυλίχθηκαν το βράδυ της Τετάρτης στο νοσοκομείο «Αττικόν», όταν ένας 90χρονος άνδρας επιχείρησε να φτάσει στην καρδιολογική κλινική όπου νοσηλεύεται η μεγάλη Ελληνίδα ηθοποιός, Μάρω Κοντού, έχοντας στην κατοχή του ένα μαχαίρι.
Η άμεση αντίδραση του προσωπικού ασφαλείας απέτρεψε την προσέγγισή του, ενώ ο ηλικιωμένος συνελήφθη από αστυνομικούς και οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Χαϊδαρίου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 22:00. Ο 90χρονος έφτασε στην είσοδο του νοσοκομείου κρατώντας μία γλάστρα και ένα κουτί, υποστηρίζοντας ότι είναι συγγενής της γνωστής ηθοποιού και επιθυμεί να την επισκεφθεί.
Η συμπεριφορά του, ωστόσο, προκάλεσε υποψίες στους υπαλλήλους ασφαλείας, οι οποίοι προχώρησαν σε έλεγχο των αντικειμένων που είχε μαζί του. Κατά τον έλεγχο εντοπίστηκε μαχαίρι, με αποτέλεσμα να ειδοποιηθεί άμεσα η Ελληνική Αστυνομία.

Δύο εκδοχές για τον εντοπισμό του μαχαιριού
Για το πώς αποκαλύφθηκε ότι ο ηλικιωμένος έφερε μαχαίρι υπάρχουν δύο εκδοχές.
Σύμφωνα με την πρώτη, το μαχαίρι βρέθηκε κατά τον έλεγχο που έγινε στην είσοδο του νοσοκομείου, μέσα στο κουτί που κρατούσε.
Ωστόσο, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, ανέφερε ότι ο 90χρονος είχε ήδη φτάσει έξω από την καρδιολογική κλινική, κρατώντας τη γλάστρα, όταν μία νοσηλεύτρια παρατήρησε πως στην πίσω τσέπη του υπήρχε μαχαίρι. Αμέσως ειδοποιήθηκε ο φύλακας του νοσοκομείου, ο οποίος κάλεσε την αστυνομία.
Οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη του ηλικιωμένου και εξετάζουν τις συνθήκες της υπόθεσης, καθώς και τους λόγους για τους οποίους βρέθηκε στο νοσοκομείο με το μαχαίρι.
Παράλληλα, διερευνάται αν πράγματι είχε οποιαδήποτε συγγενική σχέση με τη Μάρω Κοντού ή αν χρησιμοποίησε αυτόν τον ισχυρισμό προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στο νοσοκομείο.
Η Μάρω Κοντού παραμένει για δέκατη ημέρα νοσηλευόμενη στο νοσοκομείο «Αττικόν», όπου οι γιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της.
Η γνωστή ηθοποιός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο έπειτα από ατύχημα στο σπίτι της, κατά το οποίο υπέστη κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο, με την κατάσταση της υγείας της να εξελίσσεται ικανοποιητικά σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες.

Πηγή: ieidiseis.gr