Δέντρα στον οικισμό της Κόρης φύτευσε ο Δήμος Τρικκαίων, διαμορφώνοντας πιο όμορφα διάφορους κοινόχρηστους χώρους.
Οπως τονίζει ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης Παναγιώτης Ντιντής, η συνεργασία με την αντιδήμαρχο τομέα Β΄, Ελένη Πούλιου και το προσωπικό της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (με προϊστάμενο τον κ. Σωτήρη Χελιδώνη), οδηγεί σε βελτίωση της αισθητικής στον οικισμό, σε συνδυασμό με τη συνεισφορά στο περιβάλλον, σε πολλά σημεία του Δήμου Τρικκαίων.
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Πηγή: trikalavoice.gr





