Με μήνυμα ενότητας και συσπείρωσης ξεκινά η νέα εποχή στον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου, μετά την ολοκλήρωση των εκλογών που ανέδειξαν νέο πρόεδρο τον Γιώργο Σακελάρη. Στις πρώτες του δηλώσεις στο NEO 103,3 και στους δημοσιογράφους Σπύρο Μπαξεβάνο και Ειρήνη Θεοδωροπούλου, ο νέος πρόεδρος έστειλε σαφές μήνυμα ότι η επόμενη ημέρα βρίσκει τους εμπόρους ενωμένους, με κοινό στόχο την αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων που απειλούν τη βιωσιμότητα των τοπικών εμπορικών επιχειρήσεων.
Ο κ. Σακελάρης υπογράμμισε ότι οι προκλήσεις για την αγορά του Βόλου είναι πολλές, καθώς το αυξημένο λειτουργικό κόστος, η μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και οι γενικότερες οικονομικές πιέσεις δοκιμάζουν καθημερινά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όπως ανέφερε, προτεραιότητα της νέας διοίκησης θα αποτελέσει η διεκδίκηση ουσιαστικών λύσεων και η ενίσχυση της φωνής του εμπορικού κόσμου.
Η εκλογική διαδικασία ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερα υψηλή συμμετοχή, γεγονός που επιβεβαιώνει το έντονο ενδιαφέρον των μελών για το μέλλον του ιστορικού συλλόγου, σηματοδοτώντας παράλληλα την αλλαγή σελίδας μετά την αποχώρηση του επί σειρά ετών προέδρου Απόστολου Οντόπουλου.
Στις κάλπες προσήλθαν 242 μέλη, με 231 έγκυρα ψηφοδέλτια, 10 άκυρα και 1 λευκό. Το ψηφοδέλτιο «Ενωτικό Εμπόριο» επικράτησε με ευρεία διαφορά, συγκεντρώνοντας 195 ψήφους, έναντι 36 ψήφων της Αγωνιστικής Συνεργασίας Εμπόρων (ΑΣΕ), ενώ δέκα μέλη επέλεξαν την επιλογή «κανέναν».
Πρώτος σε σταυρούς προτίμησης αναδείχθηκε ο Γιώργος Σακελάρης με 131 ψήφους, αναλαμβάνοντας πλέον την ευθύνη να οδηγήσει τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου σε μια ιδιαίτερα απαιτητική περίοδο, με βασικό σύνθημα –όπως ο ίδιος τόνισε– την ενότητα, τη συνεργασία και τη συλλογική διεκδίκηση για την επιβίωση και την ανάπτυξη της τοπικής αγοράς
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ: 1:31:01





