Δύο άτομα συνελήφθησαν το τελευταίο 24ωρο στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου, σε διαφορετικές αστυνομικές επιχειρήσεις, για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Στην πρώτη περίπτωση, το απόγευμα του Σαββάτου 27 Ιουνίου, αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου προχώρησαν στη σύλληψη ενός 63χρονου ημεδαπού, στην κατοχή του οποίου βρέθηκε μία νάιλον συσκευασία με 3,06 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης. Η ποσότητα κατασχέθηκε.
Λίγες ώρες αργότερα, τις μεταμεσονύκτιες ώρες της Κυριακής 28 Ιουνίου, αστυνομικοί της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) του Τμήματος Τροχαίας Βόλου συνέλαβαν 38χρονο ημεδαπό, ο οποίος κατά τη διάρκεια ελέγχου βρέθηκε να κατέχει μία νάιλον συσκευασία με 0,70 γραμμάρια κοκαΐνης. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση η ναρκωτική ουσία κατασχέθηκε.
Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές, ενώ οι προανακρίσεις για τις υποθέσεις διενεργήθηκαν από τις αρμόδιες αστυνομικές υπηρεσίες.





