«Μπλόκο» στο μπλόκο των αγροτών έβαλε η Αστυνομία το μεσημέρι της Τετάρτης στον Αλμυρό. Οι αγρότες επιχείρησαν να κλείσουν την Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, αλλά δεν τα κατάφεραν καθώς οι δυνάμεις της ΕΛΑΣ ανέκοψαν τις προσπάθειες τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μερικοί αγρότες πέρασαν με τα πόδια το μπλόκο της αστυνομίας και αναμένονται οι επόμενες κινήσεις τους.
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Δείτε εικόνες και βίντεο:










